Tatuering

Nu har jag velat fram och tillbaka vad jag vill ha för tatuering i ett år snart väl. Var nästan helt säker på att jag ville skriva Emilia i skrivstil i nacken eller ha något vid troskanten/höftbenet. Fast jag visste bara inte vad. Nu har jag lagt nacktattoon på hyllan och är helt säker på vad jag vill ha istället. Har suttit och letat på internet och skissat lite och nu har jag bestämt mig! Så inom kort hoppas jag att det går att genomföra för nu är jag taggad till tusen ;) Speciellt nu när Manuela har gjort en. Så klarar den fega tönten att göra det så klarar väl jag med det :D Hahah..


SNEAKPEAK - mer säger jag inte ;)


Kommentarer
Postat av: Manne

Jag tönt? Tror inte de va :D Jag va ju stencool hahah

2010-01-23 @ 21:37:30
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: Millan

Hahah, jaa nu är du stencool iaf :D

2010-01-24 @ 10:21:30
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0