Torsdag

Hade svårt att somna igår.. Skrållan satte i halsen när hon åt och hosta upp lite vatten som jag fick torka bort, sen så bet hon av en bit från min plastblomma som hon låg och tugga på, så det fick jag ta bort. Sen så hoppade hon upp på köksbänken och drog med sig en matbit som hon la sig och gnagade på. Så jag hade att göra innan jag kunde slappna av om man säger så ;P

Vaknade vid halv 8 idag. Gick upp och vid 8 fick jag besök av två karlar som skottade bort snön utanför fönstret! Hade precis fått på mig morgonrocken när jag såg att dom var precis utanför. Tur det, för annars hade dom fått sett nått roligt ;P




Har precis hämtat upp min rena tvätt och nu ska jag snart kila bort till jobbet. Får ta med mig frukost dit idag för jag hinner inte det nu! Måste bort till mammas kontor en sväng innan :)

Idag är det torsdag och det betyder att min babe kommer hem om bara en vecka :D

HA EN BRA DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0