Trött!

Sovit i två dagar nu nästan! Precis vaknat till liv.. Igår sov jag och Henrik hela dagen förutom när vi var uppe och åt. Annars så gick vi upp klockan nio på kvällen! Då kollade vi på två filmer som vi hyrde och sen bara tog det lugnt. När klockan var halv tre fick vi tråkigt så vi försökte fixa skjuts in till Bengtsfors, men det gick inte så bra. Så vi tog på oss massor med kläder och tog en promenad hem till Kim mitt i natten.. 6km närmare bestämt! Galet kan man tycka men det var skönt att komma ut och få frisk luft ;P Tjugo i fyra kom vi fram och då gick jag och la mig igen.. Somnade om och sov till tio eller nånting, vid tolv gick Henrik och la sig igen och jag med.. Pallra mig upp vid halv sex och har kikat på tv sen dess.. Försökte få lite liv i Henrik nyss men det gick inte så bra. Ska göra ett nytt försök nu :P

Får kila bort till Ica och köpa lite mat tror jag, börjar bli hungrig nu! Nyårskvällen tar vi en annan dag, orkar inte skriva om det nu :P men det var iallafall skoj :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0