Tvättid

Tvättar för fullt :) Fick gå och köpa tvättmedel först för mitt var slut märkte jag. Ringde och frågade mamma om det gick lika bra at tvätta med Ajax.. Men det gjorde det inte för då skulle det svämma över med skumm sa hon ^^  Kände mig lite dumförklarad där haha.. Men men, nu är tre maskiner är igång och är nog snart klara t.om! Då ska det upp på tork i torkrummet :) Skönt att jag skrev upp mig på båda tvättrummen för då har jag hela kvällen för mig själv där nere ;P Så om det inte är torrt kl 20.00 då tiden egentligen är slut så gör det ju ingenting om det hänger kvar eftersom det inte är någon som ska ha efter mig ;) Ibland så - då är jag allt bara för smart ;)





Nu ska jag gå ner igen och hoppas att det snart är klart att hängas på tork :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0