Work, work

Dagen har gått hur fort som helst :) Det går fort när man har roligt, som man säger.. I förmiddags var det endast 15 grader inne i affären så vi fick ringa en som kom och kollade på elementen. Och det var fel på några så det var inte konstigt att det var så fruktansvärt kallt! Går och spänner sig hela tiden så man får ont i ryggen och benen. Men han fick igång några element iallafall och det steg till 17 grader. Inte så stor skillnad kan man tänka men det gjorde det faktiskt. Händerna och nästippen var inte lika iskalla som innan ;P

Köpte mig ju en jacka idag och precis när jag hade betalat den så hitta jag ett par svarta jeans som jag blev kär i. Så dom fick knäppas in i kassan och följa med mig hem också.. Så även fast jag inte har råd egentligen så kunde jag inte låta bli ;P Var presentpengar från mormor också så ;P





Fick sluta en halvtimme tidigare idag :) Har inte gjort något speciellt sen jag kom hem, pratar med kära syster just nu som sitter på tåget påväg mot Åmål :) Men mottagningen är inte den bästa så vi får lägga på titt som tätt :P

Ikväll ska jag förhoppningvis träffa Henrik och mysa med honom ♥ Ska snart ringa och fråga hur det blir :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0