Blueshelg

Ännu en mycket lyckad blueshelg att lägga på minnet :) I fredags när jag hade slutat jobba så gjorde jag iordning mig litegrann och tog cykeln hem till mamma och pappa. Satt och drack och tjötade en stund och sen kom även Manuela när hon hade sluta jobbet :) Min faster och hennes sambo är fortfarande kvar så vi hade det jättetrevligt tillsammans :D När klockan närmade sig tolv ungefär cykla jag och Manuela ner till stan och dansade hela kvällen på HC ;D Många kära återseenden :D



Igår däremot var jag inte så jättepigg när jag skulle upp och jobba 10.00! Men förmiddagen rullade på bra och vi fick t.om ha öppet en timme extra eftersom det var så mycket folk :) Sista dagen på Stilmagazinet igår med, tråkigt :( Men jag håller alla tummar och tår att dom ringer in mig igen någon gång :)



När jag slutade köpte jag mig en langos och knalla hemåt :) Tog mig en liten powernap och sen duschen. Det var bara att ladda om för ännu en utekväll :D Jag och Manuela gjorde oss partyklara och cyklade hem till Johanna och Emelie Stålhandskes mamma Carina :D Vi var några stycken och hade det jättetrevligt !! Jätteroligt att träffa Johanna igen, händer ju inte allt för ofta tyvärr. Men när det väl händer har vi som vanligt galet kul ihop ;D

Blev även HC igår med. Mycket mer folk denna gången och det var himla kul :D Dansade hela kvällen i stort sett och sen var det natti :)

Såå, för att vara sammanfatta hela blueshelgen så var den mer än lyckad :) Folk överallt, riktigt varmt och skönt, träffat många vänner och allt har varit tipptopp ;) Har inga kort just nu men det kommer antagligen längre fram :)

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0