Bra dagar ♥

Åkte till Henrik i onsdagskväll.. Och vi bara myste hela kvällen :) Hyrde filmer och åt jordgubbar och hade kramkalas hela kvällen :) Meningen att jag skulle åka hem igår men jag stannade en dag till eftersom jag var ledig :) Henrik gick upp tidigt för att jobba medans jag tog mig en ordentlig sovmorgon :) Efter vi hade käkat lunch åkte han och jobbade igen och var hemma runt sju på kvällen. Men jag var inte ensam för det :) Först kollade jag på en film och sen kom Henriks syster Jenny och hennes dotter Lova och hälsade på :) Vi drack kaffe och åt jordgubbar ute på altan, mycket mysigt :) Följde även med henne hem en sväng innan Henrik slutade jobba  :)




När vi kom hem igen blev det duschen och kollade på ytterligare två filmer :) kom i säng vid tolvtiden ungefär och upp efter 07.00 imorse. Jag fick skjuts in till bussen som skulle ha gått 07.45 men chauffören hade försovit sig så hon kom en kvart senare. Så jag fick sitta och vänta en stund men nu är jag hemma :)




Idag blir det jobb 10-18.00! Bluesen här i Åmål drog ju igång igår så jag antar att det kommer vara fullt upp i butiken idag :) Roooligt!

HA EN BRA DAG ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

hej! vart har du köpt dina fina klänningar, den zebra och leopard mönstrade? helt underbara :)

2010-07-09 @ 10:32:19
Postat av: EMILIA

Hejsan :) Den zebramönstrade är från Stilmagazinet i Åmål och leopardklänningen är från HM ;P

2010-07-16 @ 00:21:29
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0