Brownie

Idag sov jag väldigt länge :P Vaknade av att mamma ringde och frågade om jag ville följa med och handla mat. Så jag gick upp och gjorde iordning mig lite snabbt och hängde med :)  När vi var klara följde jag med hem till mamma och pappa. La mig i solen en stund men det blev tyvärr mulet ganska snabbt så jag gick in istället :) Käkade jättegod mat och sen la jag mig i soffan och somnade. Varför är jag så trött hela tiden? Måste nog införskaffa lite vitamintabletter så jag inte är så trött jämt :)

Senare på eftermiddagen hjälpte mamma mig med att färga håret, så nu är utväxten borta och jag är mörk, mörkbrun igen :) Love it!





Är hemma hos mig nu igen och kollar på Allsång på Skansen :) Ska snart byta om och ta mig en långpromenad. Sen hem till mamma och pappa igen för att kolla på so you think you can dance!

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0