Busungar & jysk

Idag cyklade jag hem till mamma och pappa :) Där var min bror Jimmie, Liza, Bella och Joline :) Och så kom även min andra bror Thomas och Paola :) Blev kaffe och hallon och lite tjöt vid matbordet :) Sen kollade jag, Bella och Joline på Snövit :P Dom satt som klistrade runt mig när Drottningen förvandlades till häxan ;P Fasters älsklingar :) Och Bella var så nöjd med sina nya hål i öronen :D









När dom gick hem åkte jag och mamma till Jysk för att kolla på en byrå jag velat ha länge :) Men det var inte bara byrån jag fick med mig hem utan även gardiner, sängkläder, två kuddar, 3 rosa handdukar, två förvaringskorgar och en sophink att ha i badrummet :D Man blir så glad i själen av att handla nytt :D Och fint blir det i lägenheten minsann ;) Åkte hem och montera ihop det direkt :) I like alot!

 
    


Nu är jag hos mamma och pappa igen, precis ätit middag :) Blir lugnt idag, ska nog slänga mig i soffan och kolla på Tv en stund ;P

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0