Fin kväll

När jag hade jobbat klart gick jag hem och gav Skrållan mat och packade ner bikinin ;) Sen gick jag, Manuela och Alex till ICA och handlade mat inför kvällen. Mamma körde ut oss till Sofia och Ove och vi bytte om till badkläder så fort vi kom dit :) Hoppade i den +32 varma poolen och låg i ett bra tag ;) Mmmmm, underbart!

Sen gick jag och Manuela upp och fixade maten. Grillade hamburgare och käkade pommes till :) Blev vin och tjöt hela kvällen och vi avslutade med en film :) Var nog Sofia som hängde med i filmen mest, haha :D

När klockan var runt 00.30 körde Sofia hem oss och ja kröp ner och somnade direkt :) Underbar kväll som absolut inte var den sista ;)




Idag blir det jobb 10-13.00 :) Precis duschat och nu ska jag fixa iordning mig :)

HA EN SOLIG & FIN LÖRDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0