Fortsättning av fredagen...

Sofia hämtade som sagt upp mig och Manuela på busstation och vi åkte hem till Sofia och Anders :) Som förövrigt bor jättefint :) Först tog vi det lugnt och packade upp litegrann och sen gjorde vi mat. När vi hade ätit och slappat lite i soffan satte vi fart och gjorde oss iordning :) Smink och hår fixade vi och sen kom resten av tjejerna efter 15.00 :) Så det var vi 3 + Karin, Maria och Lina som förfestade :) Jättesöta och trevliga tjejer! Vi drack vin, skumpa och pratade om allt mellan himmel och jord. Och självklart laddade vi upp med P!nk-låtar och musikvideos med henne ;) När klockan var runt 18.30 tog vi en promenad bort till Ullevi och sen sa vi byebye. Tjejerna hade ståplats medans jag och Manuela hade sittplats ;P Massor med folk överallt och det drog igång med kvällens förband. Good Charlotte och Takida :D Good Charlotte var snäppet bättre än Takida måste jag säga ;P Kanske beror på att det dyker upp minnen från förr när man lyssnar på dom ;P Var roligt att se iallfall :D När klockan var ungefär 20.30 kom stjärnan själv, P!NK !!! Vilken brud, så jävla sexig, grym å snygg! Kan inte bli bättre, va verkligen jättebra :D Inte så jättelikt från konserten i vintras men det var bra på olika sätt ;D Hela Ullevi gungade med ca. 35 000 i publiken! AWESOME!

Konserten höll på i 1 och en halv timme ungefär :) Jag, Sofia och Manuela var väldigt trötta så vi gick hem nästan direkt :) Låg och pratade om dagens händelse ett bra tag och sen gjorde vi oss iordning inför kvällen, slocknade direkt och sov lääänge dagen efter! Vaknade vid 12.30 ungefär, hur skönt som helst! Eftersom jag hade sovit si så där 8 timmar på 2 dygn så behövdes det en ordentlig sovmorgon ;)













Det kommer mera...


Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-26 @ 01:40:09
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0