Fotat

Dagen på jobbet har varit toppen, mycket folk som var shoppingsugna ;P När jag slutade kl 18.00 blev det full fart! Emelie kom hem till mig och jag sminkade mig jättesnabbt. En timme senare kom Tony och hämtade oss och vi åkte ut till Karlbergsskolan :) Tog kort till annonsen till HC-showen som är den 22 juli :D Vi får väl se om vi fastnade på bild ;P haha..



Efteråt drog vi en sväng till ICA och så :) Jag åkte även hem till mamma och pappa en sväng nu på kvällen :) Käkade jordgubbar och tog det lugnt. Nu är jag jättetrött och längtar efter att få krypa ner under täcket :) Imorgon är det jobb igen så det är bäst att sova :) Hoppas jag är lika pigg som imorse så jag orkar ut på en långpromenad ;P

GOD NATT, DRÖM SÖTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0