Good morning

Idag är varken jag eller Skrållan pigga.. Uppe alldeles för tidigt efter för lite sömn i natt =/ Men jag har tvättid nu mellan 07-11.00 så jag är så illa tvungen. Har precis petat i mig lite frukost så hoppas jag att jag blir piggare :) Ska snart ta mig en tur till Netto också tänkte jag för att köpa en golvfläkt :D Mamma har sett något erbjudande i tidningen och eftersom det är som en bastu här uppe hos mig så ska jag gå dit och se om det finns någon :)


Trött tjej :)

Sen så hoppas jag att regnet försvinner och att solen kikar fram! Meningen att vi ska hem till Sofia och familjen Westlund Englund under dagen för poolbad :) Men vi får väl se, ser inte så lovande ut just nu tyvärr!

GOD MORGON ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0