Hej hopp

I torsdags blev det först en skitdag eftersom bussen rullade iväg när jag stog inne på station och fyllde på busskortet. Så istället för att åka kl 15.00 åkte jag 19.00 istället :P Dennis och Mattias kom och hämtade mig i Bengtsfors och så åkte vi till söta Maria :D Så roligt att träffa henne igen, alldeles för längesen! Mattias klippte och färgade håret och när färgen värkte på han klippte hon mina toppar :) Så nu är håret fräsht igen ;) Dennis passade på och klippte sig också och när klockan var 22.30 nästan åkte vi mot Gustavsfors :) Hemma hos Mattias va min älskling och Anders :) Blev film och bara lugnt i torsdags..

Igår gick vi upp vid tolv ungefär och då gick jag, Henrik och Anders till ett fik och åt mat :) Räksallad och en ramlösa för 95kr, inte dåligt för en håla som Gustavsfors va? Haha fyfan va dyrt :P Men gott var det och massor med mat :) Gjorde inget speciellt under dagen. Mattias var i Mellerud och festa och Anders åkte hem vid 20.00 ungefär så jag och Henrik kollade på film och myste bara :) Kollade på Allt för min syster och jag gråt nästan hela filmen. Hade huvudvärk och var genomsnorig efteråt med rödsprängda ögon. Jisses vilken bra och fin film! Kolla på den !! På natten när jag och Henrik satt och gapskrattade åt Timon & Pumba i Lejonkungen så var det nån som kom och bankade jättehårt på dörren. Vi blev livrädda och trodde det var nån sur granne, men det visade sig bara vara Mattias som kom hem.. PHU! Inte långt där efter gick vi och la oss :)

Idag tog vi oss en lååång sovmorgon, gick upp 15.00 ungefär :O Så nu ska vi snart äta frukost :D Vet inte vad vi ska hitta på idag, Mellerud kanske? Eller bara lugnt.. Det märks :)

HA EN FORTSATT BRA HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0