Helgen

Tänkte jämt skriva lite snabbt om helgen innan jag börjar jobba :) Så here we go..

I lördags tog jag bussen till Karlstad och var framme vid 18.00! Lina och söta Louise kom och hämtade mig på stationen och vi åkte hem till Lina. Hoppade in i duschen och svalkade av mig lite och sen började vi göra oss iordning. Josefine och Malin kom dit också :) Blev sommardrinkar, vin, gurkstavar, chips och dipp osv. Satt ute i gräset på Linas bakgård  och förfestade och hade det jättemysigt :) lite senare gick vi hem till Malin nr. 2 för att fortsätta förfesten hemma hos henne :) Blev "jag har aldrig" och shotar :) Lite senare tog vi cyklarna in till stan och det gick väl sådär bra om man säger så, haha.. Lina skulle skjutsa mig och det slutade med att jag ramlar av och skrapar i hela sidan. Så nu har jag skrapsår på hakan, blåmärken lite överallt och en axel som inte riktigt vill fungera. Herregud, inge bra att cykla på fyllan :P Men vi tog oss fram till slut när jag skjutsade henne istället ;P

Drog till Blue moon och dansade hela kvällen tills det stängde :D Gick hem till Lina igen och övernattade där. Jag tog tåget hem 13.10 och då blev det käk och så packade jag om. 16.00 kom Henrik och Mattias med tåget från Mellerud och vi tog en buss till Bengtsfors :) Blev mys med Henrik hela kvällen, vi hyrde två filmer vi kollade på och bara tog det lugnt. Underbart!






Det var min helg det :) Tog bussen hem till Åmål 7.45 imorse, så nu är jag hemma och ska göra mig iordning för jobbet :)

HA EN BRA DAG ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, skräll att de alltid ska hända dej nått liksom. Hoppas du inte har allt för ont..=)..Puss

2010-07-05 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0