Myshelg i Gustavsfors :)

I fredags åkte jag till Gustavsfors för att träffa Henrik och hans kompis Mattias :) Jag och Henrik gick ner till sjön och bada och hade det mysigt på kvällen :) Var jättevarmt i vattnet! Vänern - släng dig i väggen ;P Jag stannade där enda tills idag och dagarna har sett likadana ut i stort sett :) Lagat mat, ätit ute, kollat på film, läst ut boken jag lånade av mamma och självklart massor av myspys med älsklingen :) Igår fick vi även besök av Danne som övernatta där tills idag han också :) Blev lite trängre i dubbelsängen men det fick gå ;P Nåja, har iallafall haft en lugn och mysig helg :) Tog bussen hem till Åmål idag och gick av vid mamma och pappa :) Jag gjorde en smulpaj med hallon och jordgubbar och pumpafrön på toppen. Smakade riktigt bra vill jag lova ;P Blir långpromenad imorgon eftersom jag hoppade över Friskis&Svettis :D haha..




Nu är jag bara hemma och gör inget speciellt.. Kollar på Lotta på Liseberg och kramas med Skrållan :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0