Nyhetsmorgon och frukost

Idag ringde klockan 06.23. Knäppte på tv:n och kollade på söta Sofie som skötte sig alldeles utmärkt alla 4 sändningarna på Nyhetsmorgon :D Var riktigt roligt att se och man blir så stolt :D

Nu har jag precis ätit go frukost. Ett kokt ägg, en halv avokado och keso till det! Är så trött på smörgås, fil och müsli och smoothie så nu provar jag något nytt och det gillar jag :) Ska även hämta hem crosstrainern idag också tror jag som jag ska få låna av min bror :) Vet att jag kommer tycka att den är iväg i min lilla lägenhet men jag får försöka stå ut ett tag :P



Nu ska jag göra mig iordning och dra igång denna dagen :)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0