Perfect day

Vid halv ett kom Alex och hämtade mig och Manuela :) Först en tur in på Konsum och sen systemet. När vi var klara åkte vi mot Sjövik och familjen Westlund Englund ;) Bytte om till bikinin direkt och gick ner i en +32 grader varm pool. Var svalare på land så man fick nästan gå upp ur poolen för att svalka sig ^^ Helt otroligt skönt! Efter ca. 45 minuters bad gick jag upp och la mig i solstolen. Låg och stekte en timme ungefär och det var helt underbart det också ;) Vi åkte hem vid 15.00 ungefär och nu är jag hos mina kära föräldrar :) Men ska snart ta mig en promenad hem för att börja fixa iordning mig :) För ikväll gäller det killar och tjejer! HC-SHOW 2010 :D haha.. Ska bli väldigt roligt iallafall och hoppas att det inte är alldeles för glest med folk ^^






UNDERBARA DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0