Senaste dagarna..

I måndags blev det solning hela dagen och sen gick jag på date med Manuela på kvällen ;P Gick på bio och kollade på Sex and the city 2 och den var mycket, mycket bra :D Värd att se en gång till om man säger så ;) På natten började det regna och åska som bara den och jag har nog aldrig sett så mycket blixtrar under en och samma gång i hela mitt liv :P Helt galet! Men det gav sig lite och jag lyckades somna till slut :)



Igår morse vakna jag av att det ringde på dörren strax efter 08.00. Blev livrädd men tog modet i mig att öppna iallafall. Och där stog min älskling Henrik! Vilken överraskning :D Blev hur glad som helst! Låg och kramades en låång stund innan vi somnade :) Tog oss en ordentligen sovmorgon till sisådär 15.00 ungefär, haha.. Sen gick vi till ICA och handla mat osv. Jag stog för maten och det smakade mycket bra :) Blev även träning på kvällen inför HC-showen och vi kom en bra bit :) På kvällen blev det mys med Henrik igen, kollade på film och åt glass :) Älskar dig!

Imorse vaknade vi vid halv elva ungefär. Jag gick upp och käkade frukost och bytte om inför träning. Tränade mellan 12-13.00 ungefär och sedan cyklade jag hem till mamma och pappa. Legat och solat precis hela dagen och även läst en sjukt bra bok. Går inte att sluta läsa ;P




Nu är jag hemma en sväng för att gosa med Skrållan och ge henne mat :) Cykla hem till mamma och pappa sen igen för att kolla på So you think you can dance.. Hört att det ska vara riktigt bra i år så jag kan inte låta bli att kolla ;P Och har man inte kanalen så får man våldgästa någon som har :) hihi..

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0