Solig tisdag

Igårmorse kom älsklingen och väckte mig :) Jag hade lagt ut nyckeln så han kunde komma in och bara krypa ner brevid mig. Då blev jag glad när han kom och pussade på mig :) Vi sov typ hela dagen kändes det som och senare på eftermiddagen tog vi en tur till ICA för att handla :) Lagade mat när vi kom hem, kollade på film osv. osv :) Riktig lugn och mysig kväll med andra ord :)

Idag tog vi oss en sovmorgon till 12.00 ungefär och Henrik tog bussen hem vid 13-tiden :) Då tog jag mig en promenad hem till mamma och pappa. Varit hundvakt hela dagen för sötnosen Minja eftersom mamma och pappa inte var hemma. Så vi har varit ute i solen på promenad :) På kvällen kom dom hem och då åt vi en sen middag. När vi hade ätit klart tog jag och mamma en promenad hem till mig där vi kollade på Allsång på skansen och åt Kaktus/Lime sorbe! Jummi ;)







När allsången var slut gick hem till dom igen :) Blev So you think you can dance och fruktsallad. Nu är jag hemma och gör ingenting speciellt alls :) Längtar tills imorgon då jag förhoppningsvis ska hämta hem en crosstrainer till mig :D Pratade med min bror Thomas tidigare idag och frågade om jag fick låna hem den ett tag. Och det gick alldeles utmärkt så nu ska jag börja träna ;) Vet inte riktigt hur den ska få plats i min lilla lägenhet? Men den får ta den plats den behöver ;) hihi..

Nu blir det gos med Skrållan :)

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0