Söndagsbus

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon, det behövdes :) Cyklade hem till mamma och pappa för lite fika. Jimmie, Liza och barnen var här och hälsade på nämligen :) Bella ville stanna en stund till så hon var kvar och busade lite :) Satt på trappen under paraply i regnet b.la och målade ;P 

 




Just nu gör jag ingenting speciellt alls. Sitter och väntar på att maten ska bli klar :P Är verkligen jättehungrig nu! Min faster och hennes sambo står för maten idag :) Dom åker hem imorgon så det blir nog något riktigt lyxigt till middag ;) hoho.. Luktar mycket gott från grillen iaf :)

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt hade jag tänkt :P Sugen på att hyra film och äta chips! Bara vräka hur mycket som helst ;P Får se vad det blir =)

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0