Tränat

Träningen gick bra idag inför HC-showen :) Vi är klara med dom två nya danserna och det känns skönt :) Så nu får ni minsann komma och kolla på oss när vi dansar nästa torsdag den 22 juli ;D Efter träningen cyklade hem till mamma och pappa i regnet och nu har jag bara legat och kollat på tv :) Snart är det mat också, gott!



Tråkigt väder vi har då :( Meningen att jag och Manuela ska sova ute i hennes mormor och morfars stuga i natt nämligen. Men om det blir åska som dom lovat så tror jag allt att vi får stanna hemma. Att vara mitt ute i skogen vid sjön känns inte sådär jättebra :P Men vi får avvakta och se tills ikväll :) Får hålla tummarna att det spricker upp lite!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0