After Beach

Gårdagen var jättekul ;D Jag, Manuela, Alex och Emelie satt och förfesta hemma hos Manuela.. Lyssnade på musik, tjötade, snacka skit, drack och skrattade ungefär.. Såg ut som det brukar göra när vi förfestar ihop ;D När klockan var 00.00 hoppa vi på cykeln och jag skjutsade Alex. Gick förbannat fort i nerförsbacken och jag tror Alex blev lite smårädd där ett tag..! "Tänk på mig som sitter här bak", hörde man med en liten skraj röst bakom ryggen :D haha..

Jag, Manne och Alex drog till ett utdött HC. Var knappt en käft där, så vi intog dansgolvet och dansade till favvolåtarna som vi önskade. Var alltså bara vi 3 på dansgolvet och kanske nån mer som droppade in emellanåt! Men det hindrade oss inte för att ha kul ;P Bilder kommer antagligen nån dag framöver när Manuela orkat lagt ut dom :P 

Några minuter innan det stängde knalla vi hemåt med förhoppningar om att nån av pizzeriorna var öppna. Älskade Ceylan var stängt men längre upp på gatan finns andrahandsvalet Värnen. Och det var öppet! Det smakade riktigt bra med fyllemat för det kurrade i magen! När vi hade njutit av våra pizzor sa vi adjö och jag gick hem och la mig ;P Zzznark !!


Mobilbild from yesterday :P

Är inte alls pigg idag! Men jag är uppe, nyduschad och snart redo att cykla till bussen.. Kommer va som ett vrak hela dagen, känner mig inte vaken än.. Frukost lockar inte för fem öre men ska försöka få i mig lite frukt så jag fungerar någorlunda fram till lunch :P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0