Familjemys

Dagen har varit seg, men väldigt bra! Tog med mig ett paket med vindruvor som blev frukosten och sen kämpade jag och Emelie på med projektarbetet.. Och idag blev vi äntligen klara :D och bra blev det minsann! Bara power pointpresentationen som är kvar nu men det hinner vi med på måndag ;)

Var hemma strax efter 15.00 och då gick jag och la mig direkt. Efter att ha sovit endast 3 timmar i natt var jag inte på topp direkt :P Så mellan 16-18.00 blev det skönhetssömn och det behövdes. Nu känner jag mig lite mer utvilad iallafall :)

Nu åker joggingskorna på och ut på en långpromenad :) Sen går jag hem till mamma och pappa. Blir fredagsmys där ikväll :) Min efterlängtade syster kommer hem och hälsar på så Henrik får vänta en dag med att ses, hihi ;P



HA EN FIN KVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0