Fin torsdag

Dagen i skolan var jättebra :) Vi hade först redovisningarna för vårat projektarbete, sedan lunch då vi blev bjudna på smörgåstårta, gav våran söta lärare Jenny present och blommor i samma veva, sedan fick vi fylla i ett papper med massa utvärderingar om utbildningen, och sedan gick vi in en och en till Jennys arbetsrum och fick intyg på allt vi läst och även truckkörkoret =) Hon gav mig massor med beröm och önskade mig lycka till osv, osv.. Usch, nära man fällde några tårar under dagen. Sorligt men ändå himla roligt :) Kommer som sagt sakna alla jätte, jättemycket! Hoppas innerligt att vi kommer hålla kontakten för det är personer jag aldrig vill sluta umgås med :) Underbara personer!

Jättesnygga kort på mina söta klasskompisar :D haha








När jag kom hem cyklade jag direkt till mamma och pappa :) Visade upp projektpärmen, tjötade lite osv :) Sen åkte jag och mamma ner till stan. FULLT med folk på systemet.. jisses, va alla är törstiga när det är midsommar :P

Imorgon blir det minsann en fullspäckad och förbannat rolig dag :D Berättar mer imorgon för nu ska jag krypa ner i sängen :) Tänkte gå upp så tidigt som möjligt för jag har nämligen tvättid ^^ Inte roligt kanske, men ett måste :P

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0