Härlig helg!

Igår tog jag bussen till Bengtsfors och där blev jag upphämtad av Henrik och hans mamma :) Vi fick skjuts direkt till Gustafors och blev avsläppta hos Mattias, Lunkan, Lundqvist :) Där drack vi lite och sen gick vi ut senare på kvällen och åt mat :) Efter det blev det lite mer dricka hos Lunkan och sen somna han :P Då kikade vi på Scrubs-avsnitt och tog det lugnt ;P När Lunkan vakna gick jag och la mig i den stoora dubbelsängen och slocknade direkt :P

Idag kom Henriks mamma och hämtade mig och Henrik vid 14.00 ungefär :) Har inte gjort något speciellt idag. Ätit middag, gjort smoothie, njutit av solen och städat en massa nere hos Henrik. Möblerade om också förresten, det blev jättebra ;D Jag tog bussen hem vid 20.00 så nu är jag at home :) Gick till ICA för att fylla på kylskåpet, så nu ekar det inte när jag öppnar det :P


Om 3 dagar är det äntligen slut baby.. Vi klarade det, älskar dig !!

Har haft en toppenhelg iallafall :) som jag alltid har ;D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0