Hej mina vänner

Dagen har varit hur bra som helst :) På förmiddagen blev det genomgångar och grupparbete. Jag och Emelie satt ute i solen i en och en halvtimme och sedan hade vi lite mer genomgång. När klockan närmade sig 14.00 åkte vi till torget och gick till en byggnad där massa personer från olika kulturer hade samlats och bjöd på mat från deras land. Och jag tror aldrig jag ätit så god mat :D Favoriterna var kycklinggrytan och vårrullarna från Thailand och dom exotiska frukterna från Brasilien! Det var mycket uppskattat och vi satt ute i solen på eftermiddagen och njöt av maten :)


Camilla & Emelie utanför skolan idag :)


Jag blåser bubblor ;D

Halv fyra tog jag bussen hem och när jag var i Åmål sätte mig på cykeln hem till mamma och pappa. La mig ute i solen igen och gick in efter femtiden. Då hade min hud fått nog kände jag :P Solen har gjort sitt jobb idag om man säger så och det är jag glad över ;D

Nu är jag hemma hos mig och ska snart ta mig en efterlängtad dusch :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0