Hej på er mina vänner

Dagarna rullar på så jag glömmer bort att blogga :P Igår gick eftermiddagen åt att plugga truckteori och på kvällen tog jag en cykeltur hem till mamma och pappa :)

Idag stannade jag hemma från utbildningen och pluggade mer truckteori. Eftersom det är på måndag teoriprovet är så blir jag lite småstressad över det. Så jag stannar hemma dom här två sista dagarna så jag kan koncentrera mig på truck helt och hållet :)

Varför ska jag ta truckkörkort kanske ni undrar? Vet inte om jag sagt det? :) Men iallafall, så ingick det i utbildningen och vi hade chansen att få det.. Så jag tänkte, ähh jag försöker! Så det är alltså därför :) Alltid en extra grej att ha med i CV:t och även om jag inte klarar det så är det nog min enda chans att få köra truck :D

Idag har jag vart hos mamma och pappa hela eftermiddagen. Legat och pluggat i solen och ätit soppa ;P Klippte även gräset åt dom :) Men nu är jag hemma och ska läsa igenom ett kapitel till :)


Jag & Manuela, midsommar förra året :D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0