Klassfest a la säffle

Ojoj, vilken kväll jag hade igår :D Tog bussen till säffle vid 16.00, där blev jag upphämtad av Emelie och vi drog till Ica för att handla lite mat. Sen fick vi skjuts ut till Ewa som höll i klassfesten :D Vi grillade, skrattade, skrattade, skrattade, lekte Jag har aldrig, skrattade lite till, rökte vattenpipa, spelade kubb, skrattade ytterligare lite till, lyssnade på musik, dansade i vardagsrummet och sen så skrattade vi lite till igen :D Åkte in till stan och drog till Harrys.. Där blev det dans all night long och drinkar på det! Var varmt som en bastu men jisses va roligt det var! Alla hade en kanonkväll och jag tror alla instämmer att vi måste göra om detta inom kort :D

Lägger upp kort som jag blivit taggad på facebook eftersom jag inte tog några själv :P Så enjoy, korten talar för sig själv :P


















TACK, TACK, TACK Ewa, Camilla, Marie, Emelie, Sanna, Tove, Johanna, Dennis, Maryam och Jeanette! Ni är underbara och jag hade så himla roligt igår :D Kommer sakna mitt goa gäng när skolan är över :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0