Midsommarafton

Vilken härlig dag det är idag :D Jag känner mig hur glad som helst och var pigg när jag vaknade imorse ;D Slängt i 4 tvättar i maskinerna som snart ska hängas på tork, pratat med Stilmagazinet om följande jobbvecka (ROLIGT), duschat, ätit frukost, gosat med Skrållan, kollat på Nyhetsmorgon och letat kläder till dagen. Kläderna har jag inte kommit någon vart med så jag får nog ner och rota bland det nytvättade istället :P

Känns som jag har massvis att göra idag så det är bäst jag sätter fart :) Runt 14.00 ska jag följa med familjen till Örnäs för midsommarfirande med alla barn ;P Resa midsommarstången och kolla när de dansar små grodorna :D Sen blir det fika i solen och massa mys :)

När det är färdigt ska jag göra mig iordning lite snabbt och sedan bär det av ut till Sjövik. Precis som förra året blir det midsommarfirande hos familjen Westlund :D Ska b.la dit med Manuela och Alex så det kan inte bli annat än roligt ju :) Förra året var mer än lyckat så det kan inte bli så mycket bättre idag heller ;P Blir massor med god mat, dricka, lekar och bad i poolen om vädret håller i sig ;D UNDERBART!

Favoriter i repris från förra midsommar :D





HA EN FIN MIDSOMMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0