Midsommarkvällen

Efter Snarhögsparken igår åkte jag till Manuela som sagt och gjorde mig iordning :) Tog oss en varsin cider på balkongen och sen åkte vi och hämtade upp Alex :) Fick skjuts ut till Sjövik hem till Sofia och Ove och efter några glas vin åkte alla vi som var hos Sofia bort till deras grannar för lite brännboll och fotboll :D Vi tog oss dit med hjälp av trakor och hövagn :D Det var riktigt roligt, kändes som man tog studenten på nytt med all björkris Ove hade dekorerat med :D haha..

Brännbollen gick sådär.. Fotbollen var roligare däremot, jag och Manuela stod i mål och skötte det galant :D inte konstigt att vi vann allstå, haha.. När vi hade spelat klart åkte vi hövagn tillbaka :) Blev grillat, massor med mat, mera dricka, jordgubbstårta och tjöt :) 00.30 ungefär hoppa jag, Sofia och Alex ner i poolen.. det var himla härligt :D

Tog taxi hem och jag var hemma 03.30 ungefär! Somnade skönt då även fast det var ljust ute ;P














Precis som förra året så blev kvällen/natten väldigt lyckad :D Har alltid lika roligt tillsammans och jag ser fram emot många varma sommarkvällar ihop ;)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0