Oh happy day!

Igår åkte jag hem och åt grillat hemma hos mamma och pappa :) Jättegott! Sen kollade vi på filmen Hairspray och när det var 22.00 Nyheterna åkte jag och Skrållan hem till mig :) Tog mig en dusch och kollade klart på filmen. Och sen blev det natti!

Idag var det dags för utbildningen och även för teoriprov för truckkörkortet. Först hade vi teori och gick igenom hela boken och sen hade vi slutprovet. Och jag gick bara 4 fel av 50 frågor :D Så jag klarade det! JIHOO! Känns hur bra som helst att kunna lägga det bakom sig :D Nu är jag stolt över mig själv ;D Bara uppkörning kvar nästa vecka då ;P

När jag slutade skolan åkte jag hem till mamma och pappa. Åt lite mat och tog mig en powernap! Cyklade hem till mig och plockade iordning litegrann och sen kom Emelie hem till mig :) Tjötade lite och sen tog vi cyklarna till Friskis&Svettis! Dags för träning ute i det gröna :D Nu är det sommar ;P Men gräset var för högt så det var lite besvärligt att träna måste jag säga. Kliade över hela kroppen när vi gjorde situps och rygglyft. Men men, det gick bra :) När vi var klara tog vi en sväng till ICA och handla lite. Sen sa vi hej svej och åkte hem var för sig :)



Nu har jag precis tagit mig en låång dusch. Peelade hela kroppen och även smörjt in mig, så nu är jag len som en barnrumpa ;P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0