Svensk sommar

Härligt väder vi har, inte sant? ;) suck...

I fredags var det fullrulle hela dagen. Manuela kom hem till mig runt 12.00, då gjorde vi massa ärenden på stan och sen gick vi hem till mig och käkade mat. Sen gjorde vi iordning Linas studentpresent och fixade oss själva lite. Tog oss en cider och sen åkte vi ut till Karlberg där studenterna sprang ut. Hängde på några vänner och sen åkte vi ner till stan igen. Kollade när de åkte på lastbilsflaken och röjde och sen gick vi upp till mig en snabbis igen. Halv sju åkte vi till Linas studentkalas där det blev massor med god mat, tårta och dricka :) Riktigt, ritkgit trevligt! Vid halv tio ungefär åkte jag, Manuela och Emelie hem till mig för att byta om och hämta mer dricka. Gick med plastpåsar på huvudet bort till Jacob för lite förfest. Vid elva-tiden tog jag och Manuela på oss plastpåsarna på huvudet igen och knallade bort till HC ;P Där var det proppfullt med folk och vi dansade hela kvällen. Också väldigt roligt :D Mindre roligt var dock att jag fick fruktansvärt ont i fötterna av klackskorna. Så när jag satt och vilade fötterna på scenkanten fick jag se att tårna pekade från varandra. insåg jag att jag gått med fel sko på fel fot hela kvällen.. Hahaha, hur fan lyckas jag? Inte konstigt att jag hade svinont.. När jag bytte sen gick värken bort! Herregud, hur lyckas jag med allt? Det ska inte gå att gå med fel sko på fel fot. Men det gjorde det för mig, innan jag upptäckte det iallafall. Ahh, jag blir så trött :P






När det stängde gick jag, Henrik och Kim och köpte mat och sen gick vi hem till mig. Kimpa sov i bäddsoffan och övernattade :) Igår åkte Kim hem vid halv elva och jag och Henrik sov kvar enda till två !! Tänkte ta bussen vid tre men vi stannade kvar istället och gick till Hörnan och käkade mat. Det smakade mycket bra med pasta och vitlöksbröd :)

Tog bussen till Bengtsfors vid sju. Kollade på film och tog det lugnt igår, bara myste :) Somnade i soffan och vaknade 6.00 ungefär.. Då märkte vi att vi hade somnat ifrån filmen och kröp ner i sängen istället :P

Idag har vi ätit frukost på balkongen och inte gjort så mycket mer. Jag har läst klart truckboken och gjort klart frågorna på datorn.. Nu blir det bara repetering och hålla tummarna att det går bra på teoriprovet imorgon :) Åker nog hem klockan 20.00 ikväll, min faster kommer hem så vi ska grilla :) Kul!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0