Torsdag

Igår fick jag och Emelie mycket gjort på projektarbetet minsann :) Och idag ska vi fortsätta! Blir nog bra det här ;P

Gårdagen var annars mycket bra. 17.30 hade Bella fotbollsträning som jag var och kollade på. Manuela var också med för hennes lillasyster Lova spelade på planen brevid samtidigt ;P Bella var så duktig så, den lilla skrutten :) Var där en timme ungefär och sen åkte vi ner till Friskis&Svettis som började 19.00.. Hoppade runt och kämpade en timme och sen åkte jag hem till mamma och pappa :) Kikade lite på fotboll och käkade kiwi och sen cyklade jag hem :) Kollade på en film och var jätte, jättetrött.. Så jag orkade inte ens sätta på datorn och göra min dagliga koll ;P Men idag så, lite uppdatering iallafall :)



Är på utbildningen nu och väntar på att Emelie ska komma.. Blir nog mycket arbete ute i solen idag ;P Lovely!

PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0