Dåligt start..

Igårkväll måste jag ha varit så trött och virrig så jag glömde helt att ställa alarm. Vet inte om jag gjorde det eller inte men jag minns inte att klockan ringde imorse iaf. Istället vaknade jag av mig själv 07.52 !!! Och min buss går 08.05.. Värsta som kunde hända! Så jag flyger upp ur sängen och ringer mamma i ren panik och hon va snäll nog att köra mig till Säffle. Hon började jobba kl 09.00 hon också så det var minst lika stressigt för henne. Så jag sminkade mig och fixade frillan på 15 minuter! Förstår inte hur jag hann.. Gjorde en smoothie och tog med mig och fick dricka den i bilen. Så det var ingen speciellt bra start men kom iallafall i god tid till Säffle och det var skönt. Hade lite svårt att vakna till och lugna ner mig på förmiddagen men det gick över till slut. PUST !!

Dagen har iallafall varit bra och trivs verkligen jättebra. Gruppen är kanon och vi har mycket roligt att prata om och kommer bra överns med alla. I våran "klass" är vi uppdelade i 5 grupper (som gör grupparbeten tillsammans), och idag hade vi i uppgift att gå ner på stan och gå runt i olika affärer och se hur serviceinriktade personalen är. Hur man bli bemöten när man kommer in, om man får hjälp, om personen är trevlig och om man känner sig nöjd när man går därifrån osv osv. Vi gick till lite olika och man har verkligen redan fått en "yrkesskada". Granskar varenda lite grej och tänker verkligen på allt nu :D Så nu kan jag allt om service :D Nästa vecka ska vi ta kommunikation och det ska också bli intressant :)

När vi var på Sportringen och Lindex så passade jag på att handla lite. Kunde ju självklart inte låta bli =/ Så jag köpte ett par nya stora solbrillor och ett svart rosetthårspänne :) I min grupp är det två tjejer som heter Camilla och Mayram. Jättegulliga tjejer :) När vi hade varit på stan och "studerat" personer så gick vi tillbaka och fick  ha ett föredrag framme vid tavlan :) Konstigt att det inte kändes pinsamt/nervöst alls, med tanke på vad fruktansvärt jobbigt jag tyckte det var i skolan. Så good job Emilia ;D

Nu ska jag käka lite och sen kommer mamma och hämtar mig. Dit och hälsa på lite och lämna över mitt lilla barn Skrållan ;P Ikväll ska jag sova hos Jenny (henriks syster) eftersom vi åker tidigt imorgon till Skövde och hälsar på Henrik :)




PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0