Effektiva Emilia

Idag har jag stått i minsann ;) När jag kom hem vid fyra så plockade jag undan en massa grejer som bara låg där som det inte skulle, slängde i fyra maskiner tvätt och tog sedan en promenad hem till mamma och pappa :) Hämtade mammas kontosnyckel och gick även dit sen. Kopierade/skrev ut en massa tråkiga papper och sen gick jag till Ica och handlade. När jag kom tillbaka till mig igen så hängde jag upp tvätten på tork och sen gick jag upp till mig och gjorde matlåda tills imorgon. Passade även på att diska bort en massa disk och gjorde det fint i köket. Sen var klockan för mycket för att dammsuga så jag får ta det imorgon istället :) Jag har iallafall fått en del gjort och det är jag stolt över :D Kan jag somna med gott samvete idag ;)


Den gigantiska, gamla och oranga tvättmaskinen är lite småläskig. Låter en hel del :P

Nu ska jag ta mig en dusch och sen krypa ner under täcker och kika på tv. Mycket sömn behövs, förkyldningen får inte bryta ut ordentligt !! Fast juste, måla naglarna först innan natti ;)

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0