Förkylning?

Dagen har varit toppen.. Var hemma vid fyra och då blev det lite käk och sen kröp jag ner under täcket i sängen. Somnade och sov i 2 timmar.. Trodde inte det va sant att klockan va halv 7 när jag vaknade! Manuela kom till mig runt 19.00 och då blev jag lite piggare :) Vi gick till danslokalen och tränade i en och en halvtimme och det gick bra :) Men jag tror jag börjar bli förkyld (?) .. Känns som halsen börjar tjockna ihop lite och snorar typ.. Är några på utbildningen som varit/är förkylda så det är nog inte så konstigt egentligen.



Imorgon ska jag komma ihåg att ta med mig egna bestick och kaffekopp. Det är nämligen så att vi har en kille i klassen som är 23 år och petar näsan och stoppar i munnen. Och han är ju verkligen inte diskret med det heller. Här snackar vi extremt asså! Han gräver upp i näsan i klassrummet och verkar inte bry sig om att någon ser det. Så eftersom vi diskar själva och byter glas/bestick hela tiden så känns det som att det är dags att ta med eget nu. Får ju kväljningar bara jag tänker på det. BLÄ! Vuxna människa.. helt otroligt ju!

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sen krypa ner i sängen och kolla på American Idol :) Kom på att jag missat några Glamourama avsnitt också. Men det orkar jag nog inte med idag. Jag måste komma i säng tidigare idag.. Blev alldeles försent igårkväll och det har kännts under dagen. Och ska jag inte bli sjuk så är det viktigt med sömn :)

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0