Första dagen

Tog bussen till Säffle 08.05 och var i Säffle i god tid. Hade med mig promenadskorna i väskan så det fick bli en rask promenad från stationen till stället vi ska hålla till i. Vi började klockan 09.00 och gruppen bestod mest av äldre personer :) Jag var en av dom yngsta tror jag, men det känns bra ändå. Kan nog bli bra det här :) Fick kaffe och smörgås idag t.om.. Så snällt så ;P

Vi ska egentligen gå mellan 9.00-16.00 men idag slutade vi tjugo över ett ungefär. Jag kollade buss lite snabbt på datorn för att se om det gick nån tidigare och det gick en 13.35. Skyndade mig ut till jackan och då sa en äldre dam i samma grupp att hon kunde köra mig till station istället. Hon är guld värd vill jag lova för bussen kom precis när jag gick ur bilen :)

När jag kom till Åmål följde jag med mamma till Ica och nu är jag hemma hos mina kära föräldrar :) Ätit mat och slått in paket till Bella som fyller 4 år imorgon :) Så imorgon blir det kalas hela eftermiddagen när jag har slutat :)




Gick till Kappahl på lunchen och köpte present till Bella. Fick bli en sidenpyjamas med massa hjärtan på ;) Det fina svart/silvriga paketet är från mig :D Och lägg märke till att jag har slått in alla presenter. Inte dåligt va? ;P haha

Ikväll blir det jobb 20-21.30 med tjejerna i Studentcompaniet! Roligt att köra igång igen efter sportlovet :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0