Fredag

Idag började vi klockan 10.00 men eftersom det inte gick någon bra buss så fick jag åka 08.05 ändå.. Så jag gick till Coops varuhus och handlade lite prylar till lägenheten. Ljusgrön och ljusrosa blockljus, spikar för att sätta upp mina tavlor, och massor med värmeljus :) Sen gick jag till ett café i närheten och tog en kaffe och läste Cosmopolitan :) Klockan gick allt fort och kl 10.00 mötte jag upp resten i min grupp och gick till Kappahl. Gjorde en intervju med en tjej i personalen om försäljning (som vi går igenom denna veckan). Och nu har vi ägnat hela förmiddagen till att skriva ihop detta till ett arbete och nu ska vi snart ha redvisning :)

Idag kommer Henriiiik :D :D :D Ska hem och göra klart det sista av städningen och mysa till det med alla mina ljus :) Jag ska vara snäll och bjuda på mat också :) Kommer bli en toppenkväll ♥

Nu blir det redovisning ;)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0