Full fart

Tog mig en tv-kväll fram till 19.30 och då satte jag igång med mitt gigantiska berg med nyren tvätt. Vikit och lagt in i garderoberna/lådorna så nu är det på plats äntligen :) Sen så satte jag igång med att byta sängkläder och fixa lite över sängen. Hade en ljusslinga över sängen förut men den bet Skrållan sönder för ett tag sen så den plockade jag ner nu och hängde upp två andra saker istället :) Fick det i julklapp -08 av Henriks mamma och syster! Har haft dom på gardinstången innan men nu var jag lite kreativ och gjorde nått utav dom över sängen istället :) Tyckte det blev helt ok ;)

Nu är klockan över 21.00 och jag har fortfarande inte dammsugit. Men nu är det iallafall tomma golv så det går fort att ta imorgon. Har huvudvärk känner jag och vill duscha nu innan det blir försent så jag skjuter upp dammsugningen en dag till..




Läser månadens nr av SOLO just nu och jag blir så sugen på att handla en helt ny garderob. Mycket jeansdenim i vår, mycket pastellfärger, stora ringar, transparanta toppar, ljusa kavajer, färgglada naglar, ankelboots, vita tygskor osv, osv.

Men våren är inte här förens krokusen i backen vid bommarna i Åmål har blommat ut ;) Right?



DU ÄR VÄLKOMMEN NU, VÅREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0