God kväll

Har varit en bra dag :) Kommunikation tar vi upp denna veckan och det är faktiskt intressant! Mycket man inte tänker på men stämmer in väldigt bra. Gjorde några övningar, hade genomgångar, grupparbete och redovisning inför alla. Slutade vid 15.00 ungefär och jag åkte hem 15.35. När jag kom hem gick jag tillbaka med kläderna jag hade på mig när jag fotade i torsdagskväll. Glömde ju självklart bort det i fredags när jag kom hem, hade lite för mycket att stå i då tror jag. Var som bortblåst för det kom jag inte ihåg :P

Sen så har jag städat idag, köpt tyg till dansuppvisningen och jobbat. Tjejerna är alltid lika duktiga och det är så roligt att ha dom :) Stolt danslärare ;)

Nu har jag precis tagit en lång och skön dusch. Är väldigt trött så antar att jag kommer slockna direkt när American Idol är. Men jag ska försöka hålla mig vaken lite till :)



PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0