Heeej allihopa

Jaa, det var inte igår jag skrev.. Har allt haft möjlighet eftersom jag haft med mig datorn men det har inte blivit av :P Men tänkte dra lite kort om dom senaste dagarna iallafall :)

I torsdags hälsade jag på min bror Jimmie, Liza och busungarna Bella och Joline :) Blev bjuden på mat och fika och så lekte vi en liten stund innan jag åkte hem :) Då hängde jag upp lite tvätt på tork och då fick jag ett sms från Henrik att han snart var hemma hos mig. Han skulle egentligen komma halv 9 men istället kom han runt sju istället. Vilket var looovely ;) Vi hyrde SAW 6 och bara myste :) Somnade ganska så tidigt för att orka komma upp i fredags. Jag tog bussen till Säffle och gick en heldag där, sen åkte jag hem och vidare till Bengtsfors på kvällen :) Gick upp till Kim och Robin där dom, Henrik och Anders var :) Spenderade hela helgen där! I lördags åkte jag och Henrik till hans syster för lite fika och tjöt :) Igår käkade jag och Henrik kinamat med två kompisar till han och det var mycket gött ;P Vi tog bussen till Åmål på kvällen och igår hyrde vi 2012 och lagade mat :) Tyvärr så krånglade min förbannade DVD så jag stängde av när det var en timme kvar. Henrik den sömntutan somnade ganska snabbt så jag orkade inte kolla klart när det bara hackade filmen. Jag somnade ganska så tidigt jag också :) Så nu har jag alltså inte sett hela filmen utan har en timme kvar ungefär, men eftersom den skulle va inlämnad senast 18.00 idag så fick jag skippa det och lämna in den. Kostar iofs bara 29:- extra om man inte lämnar in den i tid, men jag lämnade in den ändå :P Får väl kolla på slutet en annan gång istället, haha.. Vart en kanonhelg iallafall och jag längtar redan tills på torsdag då han kommer hem igen :) Och då är han hemma en hel vecka eftersom han har påsklov. Underbart ju :)




Idag har det varit en lång dag, men väldigt bra :) varit på två studiebesök idag och mellan besöken tog vi en fika några i gruppen. Det var väldigt roligt måste jag säga, längesen jag skrattade så mycket haha :D Galet ;P

Nu ska jag ta det lugnt och göra så lite som möjligt tills klockan 20.00! Då börjar jag jobba :) Ska bli (som vanligt) väldigt roligt att träffa tjejerna :)

Hmm, skulle bli lite kort om mina senaste dagar. Blev visst längre än vad som var tänkt :P Men nu är jag på gång igen, fler uppdateringar framöver :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0