Hejsan

Igår blev det vin och slapparkväll hemma hos Kim :) Robin och hans tjej kom dit en sväng och hon hade med sig sin hundvalp Hera på 9 veckor. Vilken sötsak! Hon låg och sov hos mig ett bra tag och jag kunde inte sluta titta på henne :D Jättesöt verkligen! Kim hyrde Bröllopsfotografen och jag hann somna innan den kom igång typ. Fick världens huvudvärk så jag orkade inte hålla ögonen öppna. Tråkigt men sant! Det åkte hem lite folk och då gick jag och la mig medans Henrik och Kim satt uppe. Hörde inte ett ljud och sov långt in på förmiddan idag. Utvilad!

Idag gick vi och handlade lite och jag och Henrik bjöd Kimpa på mat :) Sen så har vi bara legat och kolla på tv hela dagen! Var snäll och gjorde det fint i Kims kök dock :) Så nu är det rent och fint! Hoppas det ser lika fräsht ut när jag kommer dit nästa gång (?) haha ;D

Jag tog bussen hem kl 20.00 och nu har jag ätit lite kvällsmat och ska snart ta mig en dusch :) Laga mat tills imorgon då det är dags för vecka 4 på handelsutbildningen :)




Söta Hera :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0