Helt slut

Varit en omtumlande dag på jobbet. Tänker på dig Maria ♥ När jag slutade gick jag till ICA och handlade lite. Marias recpet på hennes morgonsmoothie som hon äter varje morgon till frukost :) så det ska jag börja med och få en bra start på dagarna :) var tvungen att smygprova så det fick bli en smootihe och en pannkaka med jordgubbar och keso till kvällsmat :) Mycket gott!

Hade tvättid idag men när jag kom hem från jobbet var jag så fruktansvärt trött, helt slut verkligen. Vet inte varför men jag var hur trött som helst! Är det fortfarande men efter en powernap mellan 19-19.30 så piggnade jag till lite. Eller jag var tvungen att piggna till för jag hade en diskhög som stod och väntade på mig i köket. Så det var bara att sätta fart :) Nu är disken ren men tvätten ligger fortfarande kvar i tvättkorgen i badrummet! Men men, har tid imorgonbitti också. Får se hur pigg jag är och när jag vaknar helt enkelt. Annars får jag vänta till nästa vecka :)

Något jag inte förstår är varför jag bara har 1:an, 2:an och 4:an kvar? Vart är mina kanaler? Verkar inte vara den enda så det är väl bara att vänta och hoppas att dom kommer tillbaka.


Tulpanerna dom fick av mig :)

DUSCHEN NÄSTA!


Kommentarer
Postat av: Manne

Alla som har tv box i åmål är utan kanaler. Dom komemr kanske tillbaka på fredag har jag hört! Så jävla irriterande. Tror dom har grävt sönder nåt eller hur det nu va. Pappa sa det :P

2010-03-03 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0