Kaffepaus

Idag har vi en föreläsare här som heter.. Hmm, ja va hette hon nu igen? Mia, juste ja.. Har kafferast nu men börjar väl snart tänker jag.. Vill bara hem nu känner jag, har lite grejer att pyssla med när jag kommer hem nämligen. Har bland annat tvättid f.rom 15.00 så det vore skönt att slänga i några tvättar på eftermiddagen när det ändå är ljust, blir alltid så sent annars! Sen måste jag även dammsuga och ta tag i lite disk. Kanske dra fram lite påskägg t.om? Får nog ut i skogen och leta ris först, eller köpa i affären för det är ju lättast ;P 

Kanske bäst jag dubbelkollar innan jag masar mer med tvättkorgen att det verkligen är idag och inte imorgon! Gjorde ju den tabben förra veckan och det är inge roligt :P

Nee, nu börjar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0