Laddar..

Jag har hållit mig vaken, tro det eller ej ;P Fått sysselsatt mig genom att förbereda kvällens danslektion och körde en omgång med dammsugarn runt i lägenheten. Dammsuga runt i underkläder, mjukistofflor och hög musik kan vara ganska skoj ändå. Blir inte så seriöst när man dansar runt och har roligt istället ;P

Just nu laddar ja lite genom att slökolla på tv och dricka varm oboy. Tända ljus är ju också mysigt såhär på en måndag :) Men nu ska jag ta på mig träningskläder och försöka piggna till lite till innan jag börjar :) Hoppas inte halsen torkar ut pga all hosta.. Jobbigt det hära! Men jag kämpar på så gott jag kan ;P



LET´S WORK, WORK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0