Lunch

Nu har vi precis ätit och suttit och tjötat :) Medans dom andra är ute på rökpaus passar jag på att skriva av mig lite innan vi börjar igen halv ett :) Älskar att det är sol ute, visst blir man på så mycket bättre humör? Även fast jag måste gå upp 2 timmar tidigare än vad jag är van vid, så går det bra. Eftersom det är ljust ute och solen hinner gå upp innan jag går till bussen, så vaknar man med ett leende på läpparna :)

Ikväll ska jag träffa Tony för att fota lite inför en fotoutställning som är i Åmål lite längre fram i vår. Så när jag kommer tillbaka till Åmål så ska jag till klädaffären Papa Ya och leta upp lite outfits att plåta i :) Ska bli som ett "covergirl-omslag" tema ungefär så det ska bli roligt. Klockan 20.00 ska vi ses så jag har allt några timmar på mig att göra iordning mig :)

Nee, nu ska jag gå och se vad resten gör. Kanske kaffe på ingång?



HA EN FORTSATT BRA DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0