Lunch

Nu har jag äntligen fått i mig min matlåda :) Kyckliggryta och bulgur! Det jag stog och laga ihop igårkväll vid tio eller nånting. Duktig idiot ;)

Har rast nu en liten stund tills vi börjar igen. Under förmiddagen har vi skrivit ett säljarbrev, som en annons eller vad man ska säga. Så våran grupp hittade på en weekend till Franikrike för att singlar som är 30+. Det var roligt :D Men samtidigt väldigt svårt att komma på! Fast det blev nog bra till slut ;) kanske en affärsidé man skulle satsa på? Haha :D LOVEBOAT :D
 


Nu ska jag vänta tills vid börjar igen.. Hostan har inte lagt sig än så jag ska tyvärr inte vara med på träningen ikväll :( ååhh va tråkigt! Men det går verkligen inte, då kommer jag väl hosta blod snart!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0