Många steg

Gick kanon på jobbet förut.. Eller "jobbet", känns inte som jag jobbar när jag tränar dom :) Är minst lika roligt som när jag dansar själv. Dom är så duktiga :) Lärde ut ganska många steg idag, så jag hoppas att dom tränar hemma tills nästa vecka. Annars blir det mycket att gå igenom :P

Har precis duschat och ätit kvällsmat :) Nu ligger jag i sängen i min rosa morgonrock och rosa mjukistofflor. American Idol började precis så det blir natti natti när det är slut. Imorgon blir det en heldag i Säffle igen och då är det redovisning som står på schemat. Ska nog läsa igenom lite också innan jag sussar, kan vara bra att upprepa lite i huvudet så jag vet vad jag ska prata om inför alla imorgon ;P Och jag tycker inte det är jobbigt för fem öre, förstår inte hur det kan ha vändt så? Hatade det verkligen i skolan, men nu tycker jag t.om att det är lite småroligt! Låter jävligt konstigt att höra det från mig men det är faktiskt sant ;P





Skrållan killar mig på bena :) Min lilla sötnos ♥

Var en person på tv: som sa några kloka ord förut:
Någon kan inte allt, men alla kan något.

Tyckte det var smart sagt ;P Och med dom orden tackar jag för mig!

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0