Min soliga helg

I fredagskväll tog jag bussen till Bengtsfors och Jenny (Henriks storasyster) kom och hämtade mig på stationen. Kvällen bestod mest av att vi pratade om allt möjligt, drack nått glas vin och lyssnade på musik :) Halv två kurade jag ner mig i soffan och somnade som en stock och sov hela natten. 07.00 pallrade vi oss upp och blev faktiskt klara i tid, t.om 15 minuter före planerad tid :D Bra gjort! Henriks mamma och pappa kom och hämtade oss och vi körde mot Skövde. Halv ett ungefär mötte vi upp Henrik en liten bit utanför deras "lumpen område" eftersom dom låg ute i fält. Så vi spenaderade hela lördagseftermiddagen ute i skogen i solen :) Tyvärr hade jag inga bra skor för slask och snö så jag blev blöt ganska så fort. Men annars var dagen jättebra! Fick guidad tur av Henrik, kollade på lite grejer, satt i stridsvagn och fikade :) Tyvärr hann jag inte åka stridsvagn för det var så fruktansvärt lång kö, hade varit roligt att åka när man ändå hade chansen.. men men, så är det! jag gick iallafall sitta i en ;P

Halv fyra ungefär pussade jag Henrik hej då och vi åkte hem igen. Jobbigt att inte Henrk fick åka med hem så det var lite sorgligt att säga hej då. Fick hålla tårarna tillbaka :D Men det gick bra! Vi åkte in till centrum och käkade och sen åkte vi tillbaka till Bengtsfors. Sov nästan hela biten hem så det gick fortare hem än dit :) Jag gick upp till Kim och Robin och där var även Maria. Kul att träffa henne :) Vi kikade på massa roliga youtub-klipp och lyssnade på musik. Var meningen att Robin skulle skjutsa hem mig på kvällen men det blev så sent och + att det är halkigt ute så jag beslutade mig för att sova kvar över natten. Somnade ganska tidigt och 8 ungefär skulle Robin hämta en i Fengerfors så jag fick åka med och han körde hem mig till Åmål. Jättesnällt :)

Hoppade av vid mamma och pappa och käkade en god frukost! Sen åkte jag hem för att duscha och göra mig iordning. Vid tre-tiden kom mamma och hämtade mig och vi åkte till min bror Thomas och hans tjej Paola på kalas. Paola fyllde år förra veckan och Thomas fyller imorrn så dom slog ihop kalaset :) Det blev smörgåstårta och tårta och sen tackade vi för oss :) Mysigt!

Jag var hemma vid halv sju ungefär och nu har jag inte gjort något speciellt alls. Kikat lite på Glamourama som jag missat och bara tagit det lugnt. Blir nog sängen tidigt idag, känner mig tröttast i världens just nu! Väntar på att Henrik ska höra av sig, saknar han nu. Längtar så tills på torsdag då jag får krama om honom igen och inte bara ses en kortis!

Helgen har iallafall varit jättebra och solig :) Älskar verkligen vädret !!




Älskar min soldat :D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0